wtorek, 27 grudnia 2011

I wanna feel

Hi!


ENG
How are you after Christmas? I'm so unhappy about the end of the magic "holiday". I want to last them longer.... And you?
Today I want to introduce to you Linkin Park. I think that you would like it. Hugs. 
--------------------------------------------------

Jak się macie po świętach?Mam nadzieje, że były udane. Chciałabym aby trochę dużej trwały, no ale cóż- nie da się tak :( Dziś mam dla was grupę o nazwie Linkin Park. Początek tego kalifornijskiego zespołu sięga aż do roku 1996, gdy pierwsi członkowie  zespołu uczęszczali do tej samej szkoły średniej,a po lekcjach nagrywali swoje pierwsze piosenki w małym sypialnym studiu jednego z nich. Ich pierwszy album studyjny odniósł  ogromny sukces, a w późniejszych latach zespół zaskakiwał ich fanów coraz to lepszymi utworami. Grają szeroko pojętą muzykę rockową.
Dla mnie ten zespół ma ogromną wartość. Zawsze gdy jest mi smutno słuchami ich muzyki i odnajduje czasami inne przesłanie danej piosenki. Po prostu  kocham LINKIN PARK, za to że właśnie za każdym razem tej samej piosenki znajduje całkiem inną piosenkę. 

Miłego słuchania.

  • Na początek "In the end". Piosenka z pierwszego krążka "Hybrid Theory" 
 

  • Teraz piosenka "Numb" , której teledysk uzyskał wiele nagród. A co wy myślicie?

















    • Teraz moja wisienka na torcie czyli "Somewhere I belong".. Tekst oraz teledysk piosenki mówią o świecie do którego każdy z nas należy. O swoim idealnym miejscu do którego podążamy.
















    Jak wam się podobała?

    Do usłyszenia!
                                                     By Ela

    2 komentarze:

    1. strzeliłyście w dziesiątkę z Somewhere I Belong .

      dzięki . pozdrawiam , Justyna

      OdpowiedzUsuń
    2. bardzo lubię Linkin Park lecz nie ma tu mojej ulubionej ;)

      OdpowiedzUsuń