niedziela, 8 stycznia 2012

Here and now

Hi!

ENG
Today I've got for you a Canadian group "Nickelback".  Their history started in small town - Hanna,1996 and since then they begun the way to fame.
Did they do it ? Let's see.  Enjoy :)

-------------------------------

Cześć! Dziś mam dla was kanadyjski zespół "Nickelback". Wykonują muzykę na pograniczu rocka i hard rocka. Ich droga do sławy była długa i w pewnym jej momencie postawili wszystko na jedną kartę i udało im się- zdobyli uznanie słuchaczy najpierw w Kanadzie i USA, a później także w świecie.Na swoim koncie mają siedem albumów studyjnych, a najnowszy nosi nazwę "Here and Now"

Ja uwielbiam ich, gdyż tak się stało, że jedna z ich piosenka  jest moją ulubioną . Czy wiecie o którą mi chodzi ?

  • Tak (jeżeli to mieliście na myśli) - "How You Remind Me"
















  • Teraz może mniej znana ale równie fajna jak poprzednia "Someday"
















  • A na sam koniec piosenka z ostatniego albumu - "When We Stand Together"
















Co o tym myślicie?

Do usłyszenia!
                                                            by Ela

5 komentarzy:

  1. Nie wiem zbyt dużo o tym zespole, ale bardzo lubie ich piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem są bardzo mądrym zespołem. pierwsza piosenka jest bardzo fajna i także ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Co znaczy "mądry zespół"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Inną fajną ich piosenką jest "Hero", jest moją ulubioną po "How You remind me".

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarze niektóre piosenki, i powiem że nawet, nawet

    OdpowiedzUsuń